Solutie Curatare Dpf 1 L Liqui Moly

Cod EAN: 76261 Cod producător: 5169Categorie:

Descriere

Solutia Pro-Line pentru curatarea filtrului de particule diesel este un agent extrem de eficient pentru economisirea costurilor pentru curatarea filtrelor de particule diesel instalate pe vehicule.

Contaminarea din filtrul diesel de particule se dizolva rapid, facând sa nu mai fie necesara solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule. Vehiculele care merg pe distante scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamna ca intervale de curatare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului.

Costurile de exploatare pot fi reduse prin curatarea în mod regulat.

Proprietati:

– Dizolva contaminarea tipica din filtrele de particule diesel

– Eficient pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert

– Asigura caracteristici optime de functionare, performantele motorului si reducerea consumului de combustibil

– Reduce costurile de exploatare

Domeniul de utilizare:

Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert.

Mod de utilizare:

Curatarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) si sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreapta Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în functie de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatura sau presiune al filtrului de particule trebuie sa fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor.

Nota: Când curatati, temperatura filtrului ar trebui sa fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, optional, turbocompresor, si nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranta, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curatare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curatare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapa de evacuare deschisa. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafata filtrului de particule, în reprize de 5 pâna la 10 secunde (cu o pauza de 5 pâna la 10 secunde), la o presiune de functionare de 6 pâna la 8 bari. Sonda trebuie sa fie rotita si miscata înainte si înapoi în timpul curatarii, pentru a acoperi cât mai mult din suprafata filtrului.

Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala art. nr. 5171 (500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.

Atentie: Masurile de protectie pentru o manipulare sigura pot fi gasite in fisa de securitate.

Informații suplimentare
Brand

Volum

Aplicatie