Solutie Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel folosita dupa curatarea filtrelor de particule diesel cu solutia speciala de curatare (cod Liqui Moly 5169). Particulele de depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pot fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distante scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamna ca intervale de curatare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curatarea în mod regulat. Solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.
Proprietati
– performante optime ale motorului
– garanteaza un consum redus de combustibil
– dizolva funinginea
– reduce costurile de operare
Domeniul de utilizare:
Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert.
Mod de utilizare:
Curatarea se face cu ajutorul unui pistol cu ??aer comprimat pentru DPF si unei sonde pentru pulverizare. Accesul la filtrul de particule diesel se face în functie de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatura sau presiune al filtrului de particule trebuie sa fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor.
Nota: Când curatati, temperatura filtrului ar trebui sa fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, optional, turbocompresor, si nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranta, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curatare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curatare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapa de evacuare deschisa. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafata filtrului de particule, în reprize de 5 pâna la 10 secunde (cu o pauza de 5 pâna la 10 secunde), la o presiune de functionare de 6 pâna la 8 bari. Sonda trebuie sa fie rotita si miscata înainte si înapoi în timpul curatarii, pentru a acoperi cât mai mult din suprafata filtrului.
Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.